Logo AutopallasU wilt een dagje uit of u gaat verhuizen? Samen met de familie naar een pretpark? Autobedrijf Overeinder levert u in samenwerking met Autopallas snel een huurauto. In het noorden van het land is Autopallas de grootste autoverhuurder met personenauto’s, bedrijfswagens (verhuisbussen) en personenbussen. In Groningen en Leeuwarden hebben wij een uitgebreid wagenpark en wilt u een auto van deur tot deur? Wij zorgen daarvoor. Zorgeloos en vertrouwd een jonge auto huren van prima kwaliteit met een service die u verdient. Tegen een eerlijke en aantrekkelijke prijs. U kunt online reserveren of u belt ons op nummer 058 – 257 37 40 En let vooral op onze aanbiedingen. Ook kunt u bij ons terecht voor shortlease.

Het wagenpark van Autopallas bestaat uit meer dan 200 personen-, bedrijfsauto’s en personenbussen, waar u de volgende merken kunt vinden: VW, Peugeot, Renault,Ford, Seat, Skoda, Mercedes, Opel. U kunt een keuze maken uit o.a. Mercedes Benz Vito & Sprinter, Renault Twingo, Peugeot 107, VW Golf 7. Ook bieden wij aanhangwagens en een autotransporter te huur aan.

Voor uw gemak kunt u bij ons ook de volgende artikelen huren:
Navigatie, kinderzitjes, steekwagen, steekkar, palletwagen, traploper, verhuisdekens en verhuisdozen.
Deze zijn vanaf € 5,- per dag bij te huren.

Met een klantenkaart van ons krijgt u 10% korting en krijgt u 50 km extra per dag bij elke volgende huur.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.